Renovace

Každou renovaci motocyklu pečlivě konzultujeme se zákazníkem.

- Vždy klademe důraz na originalitu motorky. Při demontáži se zaměřujeme na kontrolu dílů. Pokud není díl originalní nebo je z jiného typu   motorky, konzultujeme ze zakazníkem jeho výměnu či ponechání.  Snažíme se vyhnout replikám jak jen to jde, ale bohužel v některých případech  to není možné. Jako třeba výfuky ty kupujeme u osvědčeného českého dodavatele nové.

-Po demontáži a mechanickém očištění zasíláme jednotlivé díly na chromování, pozinkovaní atd. S chromováním máme velice dobré zkušenosti s firmou, jejíž výsledky jsou dokonalé a vzhledem k dlouhodobé spolupráci se i časy chromování rapidně zkrátily.

-Kompletní GO motoru je samozřejmostí.  Zákazník si vybere pouze metodu čištění nebo leštění. S chemickým čištěním máme velice dobré zkušenosti s firmou www.chemickelesteni.cz . Podle mě nejlepší na trhu.

- GO tlumičů, kompletní rozebrání, vyčištění, kontrola pružin, nové gufera, pouzdra atd., po zhotovení naléváme nový olej

- Elektroinstalaci natahujeme vždy novou

- Středy kol se ve většině připadů leští do lesku, dávají se nová ložiska, nové brzdové obložení. Možno zaslat i na chem. čištění.

- Renovace sedla, které má s největší pravděpodobností poškozený molitan a kožený potah. Molitan dáváme nový a sedlo necháváme ušít u čalounice. Opět záleží na zakazníkovi jestli chce koženku nebo kůži a jakou barvu

- Pneumatiky a duše dáváme nové. Pokud jsou plaště v dobrém stavu a zákazník souhlasí vyhrává originál.

- Spasování motocyklu je velice důležité pro finální montáž. Některé motorky jsou složeny z více dílů, nebo naopak nějaké chybí v jiných případech se v dávných dobách motorky i tunily tzn. výměna za díly originální, které s postupem času k sobě nepasují a proto se musí spasovat, aby při montáži vše sedělo jak má.

- šrouby se snažíme zachovat originální, pokud nějaký chybí což je naprosto možné konzultujeme s dodavatelem. Je možno si objednat v podstatě repliky originál šroubů z lešteného nerezu nebo galvanicky upravené, které neobsahují číselné označení.

- Lanovody, gumy na stupačky atd. většinou kupujeme od našeho dodavatele nové

- Vše kompletně fotodokumentujeme

Po vypískování a spasování motorky jdeme lakovat..

Po nalakování přecházíme pomalu k montáži. Po zapojení elektriky a montáži celé motorky přichází to na co se nejvíc těším a to je první start a zkušební jízda...